Школа практичного психолога
Наталія Кириченко - практичний психолог взяла участь в “Школі практичного психолога” при "Ресурсному Центрі з підтримки інклюзивної освіти КВНЗ ХАНО" виступила з питанням "Як оцінюють особливі освітні потреби дітей практичні психологи ІРЦ і в чому їхня особливість?", поділилась досвідом застосування міжнародних методик в роботі, а саме:
- WISC-IV, LEITER-3 – методики для вивчення рівня інтелекту та когнітивних здібностей;
- CONNERS-3 методика для оцінки синдрому дефіциту уваги і гіперактивності (СДУГ) та найбільш поширених супутніх проблем і розладів у дітей та підлітків;
- PEP-3, CASD методики спрямовані на визначення рівня розвитку дитини або ступенів розладу аутистичного спектру.
Зазначені методики дозволяють знаходити об’єктивні фактори розвитку дитини, які впливають на її успішність у навчанні, зокрема: визначати сильні та слабкі сторони у розвитку дитини, спрямувати освітній процес таким чином, щоб кожна дитина змогла максимально реалізувати свої здібності. Результати оцінювання є основою для створення індивідуальної програми розвитку дитини та розроблення програмно-навчальних матеріалів для дітей з особливими освітніми потребами.
20.10.2021