ПРОГРАМИ. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ. ПЕРЕЛІК НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Типові освітні програми для дітей з особливими освітніми потребами на сайті МОН України переглянути
Навчальні та корекційні програми для дітей з особливими освітніми потребами на сайті МОН України переглянути
Корекційно-розвиткові програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з особливими освітніми потребами на сайті Інституту модернізації змісту освіти переглянути
Перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2021/2022 навчальному році переглянути. У переліку - навчальні програми, програми з корекційно-розвиткової роботи, підручники, додаткова література.
Далі на сторінці подані посилання на конкретні документи з цих сторінок. На окремих сторінках розміщено підбірки програм для різних груп дітей: з порушеннями слуху, з порушеннями зору, з тяжкими порушеннями мовлення, з порушеннями опорно-рухового апарату, з порушеннями інтелектуального розвитку, із затримкою психічного розвитку.
2020-21 н. р.
Перелік типових освітніх програм та критерії оцінювання на 2020-21 н. р. згідно "Методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу в спеціальних закладах загальної середньої освіти у 2020/21 навчальному році" (Додаток до листа МОН №1/9-421 від 05.08.2020) переглянути:
- Типова освітня програма початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями (наказ МОН від 26.07.2018 № 816) переглянути
- Типова освітня програма початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку (наказ МОН від 02.07.2019 № 917) переглянути
- Типова освітня програма початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 3 класу з порушеннями інтелектуального розвитку (наказ МОН від 01.04.2020 № 467) переглянути
- Типова освітня програма початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 4 класу з порушеннями інтелектуального розвитку (наказ МОН від 29.01.2021 № 121) переглянути
- Типова освітня програма початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами (зі змінами, накази МОН від 26.07.2018 № 814 та від 16.08.2019 № 917) - для учнів 1, 2, 3-х класів (крім учнів з порушеннями інтелектуального розвитку) переглянути переглянути зміни
- Типова освітня програма спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами» (зі змінами, накази МОН № 693 від 25.06.2018, від 04.09.2018 № 968) - для учнів 4-х класів спеціальних закладів освіти всіх видів (у т. ч., учнів з порушеннями інтелектуального розвитку) переглянути переглянути зміни
- Типова освітня програма спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами (зі змінами, накази МОН від 12.06.2018 № 627, від 26.07.2018 № 815, від 10.06.2019 № 808) - для учнів 5-10-х класів переглянути переглянути зміни 2018 р. переглянути зміни 2019 р.
- Типова освітня програма спеціальних закладів загальної середньої освіти III ступеня для дітей з особливими освітніми потребами (наказ МОН від 22.07.2020 № 944) - для учнів 11-12 класів з порушеннями зору, з порушеннями слуху, з порушеннями опорно-рухового апарату переглянути
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку /навчально-методичний посібник/ авт.: О.В. Чеботарьова, Г.О. Блеч, І.В. Гладченко, С.В. Трикоз, І.В. Бобренко та ін. – К., ІСП НАПН України, 2020 переглянути
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку /навчально-методичний посібник/ авт.: О.В. Чеботарьова, Г.О. Блеч, І.В. Гладченко, С.В. Трикоз, І.В. Бобренко, Н.А. Ярмола та ін.: за ред.: О.В. Чеботарьової. – К., ІСП НАПН України, 2019 переглянути
Базовий компонент дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти). Нова редакція (12.01.21) переглянути
Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (13.07.21) переглянути
Навчальні програми для дітей з особливими освітніми потребами на сайті МОН України:
- для дітей з порушеннями слуху переглянути
- для дітей з порушеннями зору переглянути
- для дітей з тяжкими порушеннями мовлення переглянути
- для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату переглянути
- для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку переглянути
- для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку помірного ступеня переглянути
Програми з корекційно-розвиткових занять на сайті Інституту модернізації змісту освіти
- для дітей незрячих та зі зниженим зором переглянути
- для дітей нечуючих та зі зниженим слухом переглянути
- для дітей з тяжкими порушеннями мовлення переглянути
- для дітей із затримкою психічного розвитку переглянути
- для дітей з порушенням опорно-рухового апарату переглянути
- для дітей з інтелектуальними порушеннями переглянути
Програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку
- Базовий компонент дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти). Нова редакція (12.01.21) переглянути
- Комплексна програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом "Розквіт" переглянути
- Крок за кроком: програма з корекційно-розвиткової роботи для дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення (заїкання). Автори - Ткаченко Л. І., Деуля І. В., Шаповалова І. А. 2021 р. переглянути фрагмент, завантажити додатки до програми
- Програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом переглянути
- Програма розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату переглянути
- Програма розвитку для дітей дошкільного віку з з інтелектуальними порушеннями переглянути
- Програма розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями слуху (глухі, зі зниженим слухом, з кохлеарними імплантами) переглянути
- “Корекційна робота з розвитку мовлення дітей середнього дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення”. Навчально-методичний посібник переглянути