Накази, постанови, листи
Листи МОН з методичними рекомендаціями щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами можна знайти на сторінці сайту МОН за посиланням
2021 рік
- Лист МОН № 1/9-436 від 30.08.21 "Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році" переглянути
- Лист МОН № 1/9-433 від 28.08.21 "Про окремі питання діяльності закладів загальної середньої освіти у новому 2021/2022 навчальному році" переглянути
- Матеріали Всеукраїнського серпневого форуму “Освіта України 30 без бар’єрів: вектори якості та успіху” (19.08.2021) переглянути
- Лист МОН № 1/9-406 від 10.08.2021 "Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році" переглянути
- Лист МОН № 1/9-404 від 09.08.21 року "Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році" переглянути
- Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» (лист МОН № №4.5/2303-21 від 06.08.21) переглянути
- Розпорядження КМУ № 883-р від 04.08.2021 "Про затвердження плану заходів на 2021 і 2022 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року" переглянути
- Постанова КМУ № 765 від 21.07.2021 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами" переглянути
- Лист МОН № 1/9-362 від 16.07.2021 "Деякі питання організації виховного процесу у 2021/2022 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок” переглянути
- Лист МОН № 1/9-363 від 16.07.21 "Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2021/2022 н. р." переглянути
- Постанова Верховної Ради України від 14.07.2021 "Про звіт Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування випадків та причин порушення прав дитини під час здійснення децентралізації повноважень з питань охорони дитинства, реформування системи закладів інституційного догляду та виховання, реалізації права дитини на сімейне виховання та усиновлення, розвитку (модернізації) соціальних послуг" переглянути
- Наказ МОН № 813 від 13.07.2021 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти” переглянути
- Наказ МОН № 656 від 11.06.2021 "Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти з інклюзивним навчанням та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів" (цим наказом затверджено Типову програму підготовки тренерів для підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти з інклюзивним навчанням та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів) переглянути
- Наказ МОН № 591 від 28.05.2021 “Про затвердження переліку підручників для осіб з особливими освітніми потребами, що видаватимуться за кошти державного бюджету у 2021 році” переглянути
- Постанова КМУ № 477 від 17.05.2021 "Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами" переглянути
- Лист МОН №1/9-174 від 30.03.2021 "Щодо оцінювання результатів навчання учнів 3 класів Нової української школи та учнів 4 класів закладів загальної середньої освіти переглянути
- Наказ МОН № 244 від 22.02.2021 "Про проведення конкурсного відбору підручників та посібників для осіб з особливими освітніми потребами у 2021 році" переглянути
2020 рік
- Наказ МОН № 1408 від 13.11.2020 "Деякі питання інформатизації інклюзивно-ресурсних центрів" переглянути
- Лист МОН № 1/9-495 від 31.08.2020 "Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році" переглянути
- Лист МОН №1/9-421 від 05.08.2020 "Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в спеціальних закладах загальної середньої освіти у 2020/21 навчальному році" переглянути
- Додаток до листа МОН №1/9-421 від 05.08.2020 "Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в спеціальних закладах загальної середньої освіти у 2020/21 навчальному році" переглянути
- Лист МОН № 1/9-348 від 25.06.2020 "Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти" переглянути
2019 рік
-
Лист МОН № 1/9-498 від 05.08.2019 "Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р." переглянути
-
Лист МОН № 1/9-462 від 18.07.2019 "Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2019/2020 навчальному році" переглянути
2018 рік
-
Лист МОН №1/9-485 від 06.08.2018 “Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти в 2018/2019 навчальному році” переглянути
2017 рік
- Лист МОН № 1/11-9320 від 19.09.2017 "Про організацію корекційно-розвиткової роботи з дітьми із порушеннями слуху, які навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах" переглянути
2016 рік
- Лист МОН від 12.07.2016 № 1/9-364 «Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році» переглянути
2015 рік
- Наказ Міністерства № 134 від 12.02.2015 «Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку» переглянути
- Наказ МОН від 09.04.2015 № 416 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 26.08.2008 № 778" (оновлені Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх закладів ІІ ступеня) переглянути
- Наказ МОН України від 20.04.2015 № 446 «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності» переглянути
2014 рік
- Наказ Міністерства освіти і науки України "Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа)" (28.01.2014) переглянути
- Наказ Міністерства освіти і науки України № 504 від 22.04.2014 "Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку" переглянути
2013 рік
- Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України "Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання" (02.01.2013) переглянути
- Лист Міністерства освіти і науки України "Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами" (08.08.2013) переглянути
2012 рік
- Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України "Про запровадження навчальної дисципліни "Основи інклюзивної освіти" (18.06.2012) переглянути
- Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України "Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання" (26.07.2012) переглянути
- Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України "Щодо посадових обов'язків асистента вчителя" (25.09.2012) переглянути
2010 рік
- Концепція розвитку інклюзивної освіти (затв. Наказом МОН України № 912 від 01.10.2010) переглянути